Padmalaya

Запишете час сега

Не отивай там, където пътят може да те отведе; вместо това иди там, където няма път и остави следа.

~ Ралф Уолдо Емерсън

Масаж

тест

Кой масаж е подходящ за мен?

Как да върнеш баланса, да се заредиш със здраве и с позитивна енергия. Направи теста

Ваучер за

масаж

Подари здраве и релакс

Най-хубавият подарък е здравето, а най-ценните подаръци са тези, които правим за своите любими хора.

Вижте повече

Масажи

и терапии

Вижте повече

Защо е полезен

масажът

Вижте повече

Слънце и Луна - масаж За Него и масаж за Нея

За тези, които искат да възобновят енергията си и да се заредят отново с жизнени сили. За тези, които търсят спокойствие и искат да се отпуснат от натоварения ден.

Вижте още

Масаж на терапевта

Лечение съобразено с вашите специфични оплаквания и проблемни зони. Терапевтите ни ще комбинират различни ефективни и иновативни техники предназначени за облекчаване на болката, възобновяване на енергията и релаксация.

Вижте още

Какво показват цветовете на храните

Конкретните ползи от храни според цветовете на дъгата - Здравословно хранене

Всеки конкретен цвят на дадени плодове и зеленчуци е носител на различни хранителни вещества, които носят полза за нашия организъм. Като се храним с разнообразни храни с различни цветове, можем да предоставим на тялото си основната храна, от която то се нуждае. Така че, нека да разгледаме здравословните храни според цвета на дъгата и да кажем защо определени храни с конкретен цвят са от полза за нашето здраве.

1. Червено за фитохимикали
Червените плодове и зеленчуци съдържат фитохимикали, включително ликопен и антоцианини, пигментът отговорен за ярките наситени цветове. Приемането на повече плодове и зеленчуци като малини, червени чушки, ягоди, домати, червени ябълки, боровинки, нар и дини ще ви помогнат като:

  • Подобряване на кръвообръщението
  • Засилване на метаболизма и обменните процеси в организма
  • Намаляване на риска от диабет
  • Намаляване на риска от дегенерация на макулата на окото и възрастови изменения, които могат да увредят зрението
  • Подобряване на състоянието на кожата
  • Намаляване на риска от сърдечни заболявания и инсулт
  • Унищожаване на вредните свободни радикали

2. Оранжево и жълто за каротеноиди
Повечето оранжеви и жълти храни са пълни с каротеноиди, растителният пигмент, на който се дължи свежият и слънчев цвят. Каротеноидите са органични пигменти, естествено съдържащи се в растенията и някои други фотосинтезиращи организми. Консумирайте повече моркови, тиква, лимони, манго, портокали, мандаринти, кайсии и сладки картофи, за да подобрите здравето си. Този растителен пигмент действа по следния начин:

  • Предпазва кожата от вредното влияние на слънцето и замърсяването
  • Подобрява функцията на имунната система
  • Подобрява функцията на сърдечно-съдовата система
  • Подобрява функцията на половата система
  • Засилва зрението и предпазва очите
  • Засилва умствената сила
  • Намалява риска от различни видове злокачествени заболявания
  • Намалява риска от сърдечни заболявания
  • Поддържа здравината на ставите

3. Зелено за антиоксиданти
Хлорофилът, пигментът, на който се дължи зеления цвят на растения та, има силата на антиоксидант, който подобрява общото състояние на организма. Консумирането на повече зелени храни и зеленчуци като броколи, киви, маруля, спанак, аспержи, зелени чушки, авокадо, тиквички подпомага следните процеси:

  • Заздравяване на тъканите
  • Детоксикация на организма и изчиствнане от токсини и шлаки
  • Осигуряване на храносмилателни ензими
  • Възстановяване на енергията и повишаване на жизнеността
  • Превенция срещу ракови заболявания
  • Подпомагат функцията на сърдечно-съдовата система
  • Стимулират имунната система
  • Лекуват простудни заболявания

4. Синьо и лилаво за ресвератрол
Ресвератролът е естественантиоксидант, който се произвежда по естествен път от някои растения.
Тези храни са заредени с антоцианин и ресвератрол, пигментите, които отговарят за тъмния им цвят и на които се дължи много от техните най-големи ползи за здравето. Като включите в храненето си повече къпини, боровинки, патладжан, сливи, лилаво зеле ще си осигурите следните ползи за здравето:

  • Дълголетие
  • Защита срещу някои видове злокачествени заболявания
  • Намаляване на риска от Алцхаймер
  • Засилване на паметта
  • Предпазване на клетките от увреждане и разрушаване
  • Намаляване на риска от ракови заболявания
  • Намаляване на възпалените процеси
  • Балансиране на сърдечната дейност
  • Облекчаване на болки, главоболие, спазми, настинки

5. Белия цвят за общо здраве на организма
Въпреки, че на практика не е цвят на дъгата, растенията с бял цвят носят редица ползи за здравето и следва да се включат във всяка здравословна диета. Ако ядете повече банани, карфиол, чесън, картофи, лук, кокос ще имате следните ползи да здравето ви:

  • Подсилване на здравината на костите
  • Намаляване на риска от различни сърдечни заболявания
  • Понижаване на холестерола чрез съдържанието си на алицин
  • Балансират високото кръвно
  • Намаляване на възпалителните процеси
  • Балансиране на хормоните
  • Засилват имунната защита и укрепват имунитета
© Масажно студио Падмалая, гр. София. Всички права запазени. Копирането, изменянето, възпроизвеждането, адаптирането и поставането по други сайтове на съдържанието на тази статия, целият й текст или части от него не е разрешено. Можете да споделите статията използвайки иконките за споделяне в долния десен ъгъл или чрез директен линк към тази страница.

Дължите си момент хармония

Чуйте мъдрия език на тялото си

Намерете здравето и баланса

Запишете час сега